Всеукраїнський комітет народного контролю
Електронне звернення
Вихідний документ №: 11k
Дата: П'ятниця, 24 квітня 2020, 16:40
Адресат: Міністерство цифрової трансформації України
Посада отримувача: Державному секретарю
ПІБ: Маковському Д.В.
Тип звернення: Пропозиція, Зауваження, Скарга

Шановний Дмитре Васильовичу!

До мене, як до Голови Всеукраїнського Комітету Народного Контролю у м. Києві, надійшло звернення від співробітників Головних управлінь юстиції Київської, Черкаської областей та міста Києва, яких турбує спроба безглуздого витрачання бюджетних коштів, передбачених на цифровізацію.

10 квітня 2020 року в системі Prozorro було опубліковане оголошення про закупівлю Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України (м. Київ) пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу та послуг з його впровадження.

Відзначимо, що Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції України (м. Київ) було створене Наказом Міністерства юстиції України від 01 листопада 2019 року № 3193/к «Про затвердження структур міжрегіональних територіальних органів Міністерства юстиції» шляхом об’єднання трьох колишніх Головних управлінь юстиції, а саме: Київської, Черкаської областей та міста Києва.

У вказаних трьох колишніх Головних управліннях юстиції на сьогодні успішно функціонують системи електронного документообігу, створені на базі програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet».

Зокрема в Головному управлінні юстиції м. Києва проєкт впровадження системи електронного документообігу було розпочато у 2012 році. Надалі проводилася модернізація системи та оновлення ліцензій. Останнє оновлення системи електронного документообігу Головного управлінні юстиції м. Києва було проведено в вересні 2019 року.

В Головному управління юстиції Київської області впровадження системи електронного документообігу було розпочато у 2014 році. Останнє оновлення проведено у 2017 році. В Головному управлінні юстиції Черкаської області система електронного документообігу була впроваджена у 2018 році.

Таким чином, станом на кінець 2019 року, всі три Головні управління юстиції, на базі яких було створено Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції України (м. Київ), мали повноцінно функціонуючі системи електронного документообігу, створені на базі сучасного програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», який відповідає всім вимогам чинного законодавства, має сертифікати щодо інтеграції з СЕВ ОВВ та захисту інформації на рівні Г-2. Це означає, що створення системи електронного документообігу Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м. Київ) не повинно вимагати значних додаткових витрат, а достатньо лише налаштувати функціонуючі системи згідно з новими потребами, які виникли внаслідок реструктуризації.

Однак Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції України (м. Київ) оголосило тендер на постачання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу на 1000 робочих місць, що, по суті, являє собою закупівлю та впровадження нової системи документообігу, яка по функціоналу не відрізняється від вже впроваджених.

З огляду на вищевказане, просимо:

Прийняти заходи щодо недопущення нецільового та безглуздого витрачання бюджетних коштів на закупівлю програмного продукту, який дублюватиме функції вже існуючого.

З повагою, Бовсуновський Владислав, Голова відокремленого підрозділу у м. Києві
Email-скринька для відповіді: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Надрукувати